Selam Ben Nil !

Herkese merhaba,

Buradan birilerine hitap etmek çok garip bi duygu olsa gerek. Karşınızda biri varmış gibi konuşmak belki de ondan cevap beklemek farklı bi his. Kim bu nereden çıktı demenize fırsat vermeden kendimi tanıtayım. Adım Nil... Sizin tabirinizle Bis'in, sevgilisiyim. Blogunu bulmam biraz zaman aldı ama başardığım için mutluyum. 12 Ekim'den beri birlikteyiz yani 5 ay falan oldu. Ama görüyorum ki ne benim hakkımda bir yazı yazmış ne de tek bir kelime etmiş. Hala burda kendini gözde bekar olarak tanıtıyo. Sürekli telefonuna gelen mailler, doğru düzgün kullanmadığı bi twitter hesabına gelen mesajlar, tweetler her şeyi okuduktan sonra silmesi beni şüphe duymaya itti. Böyle gizli kapaklı bi iş çevirmesine rağmen ne telefonunda ne de bilgisayarında şifre var. Telefonuna o izin vermeden dokunamıyorum bile ama artık canıma tak etti. Salı günü alışverişe çıktığımız zaman lavaboya gitmek için ceketini bana verdi. Aldım telefonunu bi güzel karıştırdım. Blogu, twitter hesabı her şeyi birbirine bağlamış. Bu yazıyı yazdığım için bana kızacak biliyorum ama onu gizli gizli takip etmek istemediğimi bilmesini istedim sadece. Bir de yazılarında benden bahsetsin istiyorum, okuyanlar sahipsiz sanmasınlar ! Ayrıca kızlarla da konuşmasın, mail de mesaj da atmasınlar. 

Tamam gençler bugünlük hikayemiz bu kadardı hazırsak başlıyoruz.. Kaptan pilotunuz Bis iyi uçuşlar diler !

Geçtiğimiz Perşembe günü.. İddaa oynamışım pür dikkat Fenerbahçe maçını izliyorum.. Maçın bitmesine çok az kalmış ve kuponun tutması o maça bağlı... Babamla beraber maçı izliyoruz, annem bi şeyler örüyor.. Saat 23.32 telefonum çaldı. Zaten gözüm maçta az bi zaman kalmış bi de arayan gizli numara olunca pek umursamadım. Nerden bulaştılar bilmiyorum gece gündüz demeden garip garip firmalar beni arıyo bi ses kaydı çıkıyo bilmem ne için başvurmak istiyorsanız ikiyi tuşlayın falan filan.. Reddediyosun anlamıyolar, telefonu açıp tuşa basıyosun yine olmuyo.. İlla ki açıp bi iki saniye sonra kapatacaksın.. Neyse yine ben öyle bi şey sandım verdim sesi hoparlöre.. Bi kız sesi Bis'le mi görüşüyorum ! Telefonu hoparlörden çıkarmam kaç milisalise sürdü hatırlamıyorum.. Ama iş işten geçti çünkü maçtan bağımsız olan annem kız sesini duydu.. Hızlı bi şekilde odama geçiş yaptım ama annemi durduramıyoruz. Olimpiyat şampiyonu gibi kadın peşimden geliyor. Odaya girdim kapıyı kitledim derken tekrar telefona döndüm.. Meraba Bis ben Nil ! Bu zamana kadar Nil diye biriyle hiç tanışmadım kim bu Nil ? Lan acaba Karaibrahimgil olan mı ?  Kız bi şeyler anlatıyor  aynı okuldayız ben senin üst devrendim falan filan.. Ben hala Nil ismini sorguluyorum yok kayıtlarda böyle bi isim yok.. Seni okulda gördüm, şurda gördüm diyor ders almıyo musun bu dönem diyor benim aklımdan kırk tane tilki geçiyor.. Kesin şaka diyorum kendi kendime gecenin bu vaktinde kim arayacak başka..

Aramanın şaka olduğuna kendimi şartlandırınca kız ne derse desin ben o sıra şaka yapabilecek insan listesini oluşturuyorum kafamda.. Aklıma o an blog da geldi.. Zamanın birinde annem Nil Karaibrahimgil gibi bi gelin istiyo demiştim acaba blogdakilerden biri mi şaka yaptı diyorum ama telefonum olduğu 2-3 kişi var.. Blogu eleyince hemen telefonun kulaklığını taktım görüşmeyi arka plan alıp internete girdim. Üniversitenin yazılım mühendisliği bölümü otomasyonu hackleyip bi site açmışlardı. Öğrenci numarasını girince not sistemi açılıyo isimleri falan görüyosun.. Hem telefonda konuşuyorum hem 2005 kodlulardan başlayıp numaraları sıralıyorum acaba Nil ismi gerçekten var mı ? Tabi bu arada kız ben seni gördüm beğendim, hoşlandım olaylarında görüşelim diyo.. Ben bi yandan lafı uzatmak için numaramı kim verdi diyorum, annem başka  bi yandan kapıyı zorluyo o kim diyo.. İşin içinde annem olmasa ben her şeyi yoluna sokacam ama kadın bırakmıyor. Fukara sümüğü gibi yapıştı bi kere..

Kız bi şeyler sorup muhabbet açmaya çalıştıkça ben başa sarıp, şaka yapıyosanız hiç uğraşmayın diyorum. Çünkü zamana ihtiyacım var beynimin diğer lobu sürekli düşünceler içinde.. Bi kere ben üniversitede hep ilk adımı kullandım kii ben hep ikinci adımı söylerim.. Çünkü daha karizmatik.. Ama üniversitede gerek görmedim.. Fakat kız bana telefonda ikinci adımla seslendi.. Telefonu kimden aldın aynı sınıfta mıyız yoksa aynı bölümde miyiz dediğimde beraber proje ödev falan yapmışsınız dedi. Ben bu zamana kadar hep tek takıldım.. Projemde de ödevimde de bitirme tezimde de hep tek başımaydım. Ayrıca ben üniversitede çok az kişiye numaramı verdim. Olanlar da böyle bi durumda kimseyi aratmaz direk bana söylerler zaten.. Bi de şöyle diyo kız ben şaka yapacak kadar ergen miyim ? Ulan özelden arayınca ergen olunmuyo mu ?

Sürekli muhabbeti uzatmaya çalışıyo bi şeyler soruyo.. Hayatında biri var mı diyo.. Ya arkadaş madem ortada bi hoşlanma durumu var  numaramı kimden aldıysan o sana söylemiştir ki sen arama cesaretinde bulundun değil mi ? Hangi burçsun diyo ? Yahu arkadaş söylemek zorunda mıyım ? İn misin cin misin belli değil.. Mahremimi açmak zorunda mıyım ? Bi de kalkmış ne diyo.. Sen çok eğlenceli biri gibi duruyodun şimdi çok ciddisin.. Böyle deyince Cem Yılmaz bir ben iki dedim.. Bi de bu lafıma güldü yahu.. En ilginç kısmı da sen şimdi benimle görüşmeyi reddediyosun ya çok şey kaybedeceksin belki diyo.. Sen zaten özelden arayarak benden golü yedin bebişim.. Aradığın kişi Bir İnce Ses ! Daha fazla da uzatmadık kapadık telefonu..

Aranan kişi benim bakın başka bi erkek de değil direk benim.. Yoldan geçen adama sorsanız böyle gizli numarayla aramayı benim kabul etmeyeceğimi söyler.. Bi de ben yahu ben bak sinirlendim yine.. Telefon konuşması bittikten sonra dört bir yana haber saldım.. Bulamadım bir türlü kim olduğunu.. Ortak bi kanıya vardık.

Bunu yapan beni yakından tanımıyor.. Büyük ihtimalle üniversiteden biri değil.. Benim sevgilim olup olmadığını öğrenmek için farklı biri aramış da olabilir. İşin şaka boyutuna gelirsek hani birine şaka yaparsınız sonra dönüp ararsınız seni kekledik falan filan.. Öyle bi şey de olmadı. Aklımda tek bi soru var.. Bağlantıyı kuran ya da kurduran kim ? Konu bi kızın benden hoşlanıp hoşlanmaması da değil.. Kız dünya güzeli bile olsa şu an umrumda değil.. Bu bi şakaysa şakayı yapan kim ? Yok şaka değilse numaramı kim verdi.. Hepsinden önemlisi kim lan bu Erol Egemen !

41 yorum:

Paris in Me... dedi ki...

Niye hemen sakaya vuruyosun, belki hakkaten hoslanan bi kizdir ama yuz bulamayinca kapamistir konuyu.. ilginc olmus ama hala oluyomu boyle seyler yaa twitter var instagram var telefon ne yaa

Milena dedi ki...

ah ah keşke diyorum.başka da bişey diyemiyorum:)

Nil'in Melikesi dedi ki...

Ahaha :) cok güldüm ya ne gereksiz gercekten de.. Sakaysa hic komiş degil en gıcık oldugum seydir telefn sakası!kız gerceken hoslanmıssa da yanlıs yolu izlemiş :) biz allahtan telefonun bende yok bak adımı da nilin melikesi yapmısken zanlı konumuna düsebilirdim :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@paris : Ciddi olan bi daha arar bence :)

@Milena : Nasip ablacım ya :D

@Nil'in Melikesi : Direk suçu sana atardım hiç kaçarın yok :D

Leah dedi ki...

Dedim yeni bir Selvinaz vakası mı var :D

Biri seni yiyo. Muhtemelen yakın bi arkadaşın. Kıza vermiştir gazı uğraşıyolardır bence.

AhuDudusu dedi ki...

bence de ilk seçenek-seni tanıyan biri bu Bis :) bu devirde gizliden arayıp randevu istemek mi kalmış yahu ^.^

Sonra Söylesem dedi ki...

Ne biçim randevu isteme tarzıdır o ya koptum vallahi:D
Bencede seni biri fena keklemiş :)
Ama gerçekten senden hoşlanan biri de olabilir ama adam akıllı tel. numarasıyla bile gelemeyen bir insandan ne beklenir orası meçhul.

-Awi- dedi ki...

en temizi hattı özel aramalara kapatmak :) ayrıca bütün ihtimalleri düşünüp elemişsin, geriye bir tek manyak olma olasığı kalıyor :)

banu dedi ki...

ve bis sahalara hızlı bir dönüş yapar :))
yaz mı geliyo , sokaklar mı şenleniyo, noluyo :))

weba dedi ki...

Onca şeyi okuyup benim sadece "Erol Egemen"e takılmam ve googlemam takdir edilecek cinsten.

Kim lan bu Nil?
jfgdfklngdklng

Şairin Defteri dedi ki...

Ahah biri seni fena keklemiş. arkadaşlarının yaptığı bir şeydir bence :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Leah : Aslında olayı bi Selvinaz'a bağlamayı düşünmedim değil :D

@Ahududusu : Ya beni tam tanımıyo ondan eminim :) Beni tanıyan biri kontörüne acır :D

@Sonra Söylesem : Mesaj atsa kafi :)

@Awi : Arasınlar ya arada canım falan sıkılıyo.. Zamanlama kötüydü yoksa 2 saat konuşurdum ben:)

@banu : Sahadan hiç çekilmedim ki kenardan izliyorum ben :p

@weba : İşte yazının ana fikri oydu zaten.. Kİm bu Erol Egemen :D

@Şairin Defteri : Bi de bu numarayı tam yiyip buluşalım deseydim sanıyorum kek olayından çıkıp yaş pastalanırdım :D

Gülşah Özyılmaz dedi ki...

NİL,
Elma dersek çık, armut dersek çıkma...
ELMAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Bir İnce Ses dedi ki...

@Gülşah : Nil duydun zilin sesini :)

Şairin Defteri dedi ki...

Biz de seni yerdik bir güzel :) Kesin çok lezzetli olurdun :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şairin Defteri : Zaten bi yiyen bi de yemeyen pişman.. Yiyenler şişman da olabilir emin değilim :)

Şairin Defteri dedi ki...

Ama yiyemedik. Her şeyi bozdun :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şairin Defteri : Nasip kısmet artık napalım.. Bi daha ki sefere :)

Şairin Defteri dedi ki...

Bir daha ki sefere kan lütfen :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Şairin Defteri : Şu an ararsan kanarım :)

Şairin Defteri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Bir İnce Ses dedi ki...

@Şairin Defteri : Allah'ım seviye çok düştü.. si yuu :)

Şairin Defteri dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Pasaklı Kraliçe dedi ki...

Gülümseten bir yazıydı,teşekkürler...

KoKoŞ KeLeBeK dedi ki...

en guzelıııı ozel aramalar off ve kafan rahat..

ebygale dedi ki...

geçmiş olsun, gerilmekte haksız sayılmazsın ama boş ver unut gitsin:)

Amak-ı Hayal dedi ki...

:))

Şablon güzelmiş desem yeterli sanırım :)

Gece Yürüyüşü dedi ki...

Nil'i falan bilmiyorum da Bis bu sayfayı okumak gülümsetiyor. Mutlu ediyor. :)

Fatih Demirkol dedi ki...

merhaba blogunu takibe aldım bana da beklerim
http://myworldinthebooks.blogspot.com/

Lily Sherbatsky dedi ki...

Ah tamam itiraf ediyorum. Seni arayan Nil benim. demeyi çok istedim ya :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Pasaklı Kraliçe : Rica ederim görevimiz :)

@Kokoş Kelebek : Bazı zamanlarda özel arama mecburen geliyo onun için kapatmak istemiyorum :)

@ebygale : Unuttum zaten, seven bi daha arar :p

@Amak-ı Hayal : İçinde bulunduğum bi şeyin kötü olması mümkün değil zaten :)

@Gece Yürüyüşü : Gülün güldürün kendinize can verin :)

@Fatih Demirkol : Hayırlısı kısmetse o da olur :)

@Lily Sherbatsky : Nasip kısmet bi gün sen de dersin inşallah :)

Bahar dedi ki...

merhaba:)
nil i merak ettim bende:)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Bahar : Beni bu kadar merak etmediniz.. Yazıklar olsun :D

BAMBİ dedi ki...

Benim ilgilendiğim tek nokta annen oldu.

Bence Nil'i o'na havale etsen.

banu dedi ki...

bir ay , bir :D toparla artık :D

Mia Wallace dedi ki...

"Cem Yılmaz bir ben iki dedim" ahahahahaha Bis! :D

yalnız bence de kekliyolar seni gibi. Nil'i de çok severim ama erkek olsam öyle bir sevgili istemem çünkü çok "özgür" :D

Bir İnce Ses dedi ki...

@Bambi : Allah'a havale ettim ben :)

@banu : nasip :D

@Mia : Olaylar çoktan kapandı ya nerdesin sen Mia :D

Mia Wallace dedi ki...

olsun geç de olsa geldik ya cık cık. ayrıca tema var ya şpahane olmuş!

Tuana Çelik dedi ki...

Merhabaaa,
blogunu melodram sayesinde keşfettim.Yazını merakla okudum baştan sona.Benim fikrim bu konuyla ilgili ,eğer gerçekse bu kız seni kesinlikle tanıyor.Eğer senden cidden hoşlanıpta aradıysa bence kızı kaçırma çünkü baya cesaretliymiş.Tanımadığın birini arayıp böyle konuşmak baya cesaret ister bence çünkü.Yalansa da fena keklenmişissin.Aman boşver ya o zamanda :D

Lily dedi ki...

Yeni birşeyler yazsan keşke bis.. Özledim valla yazılarını.. :(

Bir İnce Ses dedi ki...

@Tuana : Hoşgeldin :)

@Lily : Valla ben de özledim :)