#IBW !


Bir Pazar sabahıydı.. Saat yataktan çıkmak için çok erken, hazırlanmak için çok geçti.. Telefonun alarmını erteleme fırsatım bile olmadı. Yataktan kalkıp kendimi duşa attım.. Başımdan aşağı akan sıcak su vücudumun dört bi yanımı sararken ben de yavaş yavaş ayılmaya çalışıyordum.. Duş aldım. Güzel bi kahvaltı yaptım. Aynanın karşısına geçtim. Sakalımın göze batan taraflarını kestim. Dişlerimi fırçaladım. Saçıma köpükle mi yoksa kremle mi şekil vereceğime karar verirken ciddi anlamda zorlandım. En sonunda daha güzel kokuyo diye köpüğü tercih ettim. Saçlarımın yumuşak ve düz oluşu ellerimin içinde kaybolmasını, daha kolay şekil almasını sağlıyordu.. Saçlarımla gurur duydum. Beyazlar olmasa daha iyi olurdu ama napalım artık.. Yüz kremimi sürdüm.. Hava biraz serindi.. Ellerim çatlamasın diye el kremimi de ihmal etmedim.. Dolaptan takım elbisemi çıkardım.. Sanki mağazadan almamışım da bana özel dikilmiş gibiydi.. Kravatımı da bağladıktan sonra en güzel parfümlerimden birini sıktım.. Aynadan kendime baktım.. Dilimin ucuna bi şeyler geldi ama söyleyemedim.. Evden çıkıp arabaya bindim.. Motoru çalıştırdım.. Dikiz aynasından kendime baktım.. Güneş gözlüğümü çıkardım ve dedim ki..

Oğlum Bis.. Çok yakışıklısın !

Vee daha fazla dayanamayıp İstanbul'a gelme kararı aldım.. Çünkü sizi böyle bi zerafetten böyle bi estetikten böyle bi yakışıklılıktan mahrum bırakamazdım.. Yapamazdım.. Gönlüm buna daha fazla el vermedi.. Geliyim de İstanbul bi yakışıklı görsün di mi.. Tabi ki benim İstanbul'a ilk defa gelecek olmam sebebiyetiyle adıma düzenlenen organizasyonlar efendim partiler kısaca event'ler oldu.. Tüm bunlar Istanbul Bis Week adı altında hazırlandı. #IBW

Akıllarda ki soru işaretlerine bir yenisini daha eklemeden önce IBW'nin 2-7 Mayıs tarihleri arasında olacağını belirtmek isterim. Yani sadece 3 gününüz var. Yer ve zaman sınırlaması elbette yok.. Tek şart güzel olmanız :p Şaka şaka... Her an her yerde karşınıza çıkabilirim..

Tabi bu kadar yakışıklı bi adamın aşk hayatı nasıldır diye merak ediyosunuz. İş hayatı, bırakın aşk hayatını, kendi hayatının önüne geçmiş biri olarak size güzel haberler veremicem.. Tabii bu sizin için sevindirici bi haber.. Henüz beni kaptırmadınız.. Haa kızlar peşimde biliyosunuz.. Ekmek kuyruğu modu hala devam etmekte.. Nerdeyse eve helikopterle inecem o derece.. Halamlar son hız çalışmaya devam ediyor. Dikkat ederseniz lar dedim.. Üçüncü halamdan henüz ses çıkmadı ne zaman arayacak diye merakla bekliyorum. Ailenin bir kısmı beni askere göndermeye çalışıyor. Fakat direniyorum. Çünkü onlar askerden sonra çalışmalara başlayacaklar. Tabi bu kadar çalışma arasında hiç mi kaçamak yapmadım ? Mmm.. Fizik dersinden hatırlarsınız.. Başlangıç noktasına geri dönerseniz yer değiştirmeniz sıfır olur.. Bu demek oluyor ki doğduğumda annemin yanındaydım şu anda annemin yanındayım.. Yani yer değiştirmem sıfır ;)

Cuma görüşürüz ;)

9 yorum:

Modern Tıpçı Günlüğü dedi ki...

şu moralle bile beni güldürdün ya egodan öl olur mu :P

Eleanor dedi ki...

oo hoşgeliyorsun buralara. başlasın partiler .:P

melodram dedi ki...

Ankara'ya da gel oğlum!

Bir İnce Ses dedi ki...

@modern tıpçı : egoya gerek kalmıcak bu gidişle merak etme :)

@eleanor : 1 Mayıs'da neden bu kadar olay oldu sanıyosun :p

@Melodram : Düşük bi ihtimal ama olabilir Haziran sonu Temmuz ortası gibi :)

Moira M dedi ki...

Hahahha güldürdün beni :) hoşgeldin :)

morfea dedi ki...

Flaş, flaş, flaş...
"İstanbul'a inen BİS'i görmeye gelen hayranları nedeniyle geniş güvenlik önlemleri alındı."

Sen çok yaşa e mi? :)

Bir İnce Ses dedi ki...

@Moria M : Hoşbuldum hatta hoşgittim :)

@Morfea : Sanmıyorum ya.. Allah sevdiği kullarını yanına erken alırmış. Hani ben de sevilmeyecek çocuk değilim falan filan fındık fıstık :D

Mystery dedi ki...

Ben de diyom ki ne anlatıyo bu, İstanbul'a gidişini anlatıyomuş ballandıra ballandıra. Biliyoz zaten, gördük yediklerini -_-

Ebru Güzey dedi ki...

Merhaba,
Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :)
Bende bloguma beklerim.
Sevgiler,
http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/